Максимизиране на маркетинговите прозрения с Looker Studio

22 ноември 2024 @ 20:20 - 20:40

  • Програма на мини-конференцията в София #1

За лекцията

В тази сесия ще разгледаме как да използваме Google Looker Studio, за да трансформираме суровите маркетингови данни в практически прозрения с лекота. Създадена за маркетолози от различни ниши, тази сесия предлага практически подход към отчитането на SEO, PPC и данни от социалните медии – без да е необходим голям бюджет.

Ще научите как да настройвате прости табла за управление за SEO и PPC анализ, със съвети за интегриране на ефективността в социалните медии за пълен преглед на вашите кампании. Ще разгледаме и техники за смесване на данни, за да комбинираме множество източници като Google Ads и Google Analytics, последвани от ключови неща, които трябва и не трябва да правите за проектиране на визуално ангажиращи табла за управление.

Независимо дали сте начинаещи във визуализацията на данни или искате да подобрите отчетността си, тази сесия предлага достъпни съвети, които ще ви помогнат да извлечете максимума от Looker Studio и вашите данни.

Лектори

Chloe Christine

Клоуи Кристин

Консултант по данни и анализи, CC Digital

bg_BGБългарски